Szkoła Czarodziejów

To niepowtarzalny program dla fanów Harry’ego Pottera, podczas którego poznasz tajniki wróżbiarstwa, nauczysz się tworzyć eliksiry, odkryjesz zaklęcia i sztukę pojedynkowania się, weźmiesz udział w ciekawych grach, odpoczniesz i będziesz świetnie się bawić. Czeka Cię moc niesamowitych wrażeń.

Umów wyjazd i rozpocznij przygodę!

Wybierz swój dom w Szkole Czarodziejów

Aretes

  • patron: Adelard Aretes,
  • kolor: czerwony,
  • patronus: jednorożec,
  • cechy: Cnota, Honor, Prawość, Wytrzymałość.

Gravitas

  • patron: Gryfina Gravitas,
  • kolor: niebieski,
  • patronus: orzeł,
  • cechy: Mądrość, Kreatywność, Powaga, Majestat.

Lupus

  • patron: Luna Lupus,
  • kolor: zielony,
  • patronus: wilk,
  • cechy: Jedność, Spokój, Siła, Współpraca.

Virtus

  • patron: Valerius Virtus,
  • kolor: żółty,
  • patronus: lew,
  • cechy: Męstwo, Odwaga, Poświęcenie, Niezależność.

Główne atrakcje na koloniach Harry'ego Pottera

Magiczne-zajecia

MAGICZNE ZAJĘCIA

Na uczestników czekają fascynujące zajęcia z wróżbiarstwa, tworzenia eliksirów i rzucania zaklęć, które odkryją przed nimi sekrety magicznego świata.

QUIDDITCH

Emocjonująca gra sportowa dla dwóch 7-osobowych drużyn. Uczestnicy będą mogli poczuć się jak w trakcie prawdziwego meczu quidditcha, próbując trafić kaflem do jednej z trzech pionowych bramek.
Bal-Czarodzieja

BAL CZARODZIEJA

Wyjątkowy wieczór dla wszystkich uczestników. To uroczysty moment, w którym wszyscy elegancko ubrani tańczą razem Poloneza, następnie bawią się przy ulubionych piosenkach.

POJEDYNKI CZARODZIEJÓW

Uczestnicy najpierw nauczą się trzech typów zaklęć: podstawowych, obronnych i specjalnych. Następnie poznają zasady pojedynkowania się i będą mieli okazję wziąć udział w Turnieju Pojedynków.

PUCHAR DOMÓW

W czasie całego turnusu odbywa się rywalizacja pomiędzy 4 domami. Domy: Aretes, Gravitas, Lupus i Virtus zdobywają punkty w czasie zajęć i imprez wieczornych- ten Dom, który zdobędzie najwięcej punktów w czasie turnusu, zdobędzie PUCHAR DOMÓW.

TURNIEJ TRÓJMAGICZNY

Wielkie wydarzenie odbywające się w czasie turnusu Szkoły Czarodziejów. Czara Ognia rozpala się, by do trzech specjalnych zadań wybrać z każdego Domu reprezentanta- każde zadanie jest przeznaczone dla innej grupy wiekowej uczestników.

Przebieg zajęć w Szkole Harry'ego Pottera

W programie Szkoły Czarodziejów, na Wydziałach Nauko Stosowanych, Umiejętności Nadzwyczajnych i Rozrywki Niekonwencjonalnej weźmiesz udział w różnorodnych zajęciach, między innymi:

  • zielarstwa i ziołolecznictwa, dzięki którym poznasz wpływ ziół na zdrowie człowieka,
  • sztuki przepowiadania przyszłości,
  • zaklęć stosowanych w książkach o Harrym Potterze,
  • symulacji wróżenia różnymi technikami,
  • historii magii oraz Magów,
  • różdżkoznawstwa (rodzajów, budowy i znaczenia różdżek),
  • wiedzy o talizmanach i amuletach,
  • warsztatach kreatywności,
  • kryptografii i kryptoanalizy – nauki dotyczącej kodowania i dekodowania informacji przy pomocy szyfrów,
  • fabryki głosów, nauki dotyczącej technik recytacji oraz emisji głosu.

W trakcie magicznych kolonii i obozów weźmiesz udział w wielu imprezach i zawodach sportowych. Szkoła Czarodziejów, dla uczestników letniego wypoczynku, przygotowała między innymi:

  • sportowe gry czarodziejów: Quidditch i Quatro,
  • quiz wiedzy o świecie Harry’ego Pottera,
  • rytm i ekspresję (zajęcia z różnych stylów tanecznych),
  • karciane gry strategiczno-logiczne oraz szachy,
  • różnorodne zabawy ruchowe na świeżym powietrzu,
  • turniej taneczny i wokalny,
  • wieczorne i nocne misje (rozwiązywanie zagadek, poszukiwanie artefaktów).

Zamki i pałace

Pytania i odpowiedzi

Jaki jest „pakiet startowy” w Szkole Czarodziejów?

Pakiet Czarodzieja obejmuje: czarną szatę, herb domu, różdżkę, unikatową torbę ekologiczną

Wszystko zależy od naszej Tiary Przydziału. To ona pierwszego dnia, w czasie ceremonii przydziela uczestników do jednego z 4-ech domów. Jeżeli jednak mocno będziecie myśleć o wymarzonym domu…może Tiara Was posłucha.

Można, jednak i tak każdy uczestnik musi wziąć udział w Biegu po różdżkę- specjalnej grze terenowej, która sprawdza magiczne zdolności wszystkich uczestników.

Na uczestników czekają fascynujące zajęcia z wróżbiarstwa, tworzenia eliksirów i rzucania zaklęć, które odkryją przed nimi sekrety magicznego świata. W harmonogramie zajęć znajdują się również runy, talizmany i amulety, szachy, kryptografia i kryptoanaliza, różdżkoznawstwo, numerologia i magiczne stworzenia.

Trzeba mieć skończone 14 lat i przynajmniej raz wziąć udział w programie Szkoły Czarodziejów latem lub zimą.

Nie ma takiej konieczności. Znajomość sagi o Harrym Potterze na pewno pomaga zgłębić świat magii jednak nie warunkuje to uczestnictwa w turnusie Szkoły Czarodziejów – im mniej zna się świat magii, tym większa satysfakcja z odkrywania go!