Szkoła Czarodziejów
To niepowtarzalny program dla fanów Harry’ego Pottera, podczas którego poznasz tajniki wróżbiarstwa, nauczysz się tworzyć eliksiry, odkryjesz zaklęcia i sztukę pojedynkowania się, weźmiesz udział w ciekawych grach, odpoczniesz i będziesz świetnie się bawić. Czeka Cię moc niesamowitych wrażeń.
Umów wyjazd i rozpocznij przygodę!
Wybierz swój dom w Szkole Czarodziejów
Aretes
- patron: Adelard Aretes,
- kolor: czerwony,
- patronus: jednorożec,
- cechy: Cnota, Honor, Prawość, Wytrzymałość.
Gravitas
- patron: Gryfina Gravitas,
- kolor: niebieski,
- patronus: orzeł,
- cechy: Mądrość, Kreatywność, Powaga, Majestat.
Lupus
- patron: Luna Lupus,
- kolor: zielony,
- patronus: wilk,
- cechy: Jedność, Spokój, Siła, Współpraca.
Virtus
- patron: Valerius Virtus,
- kolor: żółty,
- patronus: lew,
- cechy: Męstwo, Odwaga, Poświęcenie, Niezależność.
Główne atrakcje na koloniach Harry'ego Pottera
MAGICZNE ZAJĘCIA
Na uczestników czekają fascynujące zajęcia z wróżbiarstwa, tworzenia eliksirów i rzucania zaklęć, które odkryją przed nimi sekrety magicznego świata.
QUIDDITCH
BAL CZARODZIEJA
POJEDYNKI CZARODZIEJÓW
PUCHAR DOMÓW
TURNIEJ TRÓJMAGICZNY
Przebieg zajęć w Szkole Harry'ego Pottera
W programie Szkoły Czarodziejów, na Wydziałach Nauko Stosowanych, Umiejętności Nadzwyczajnych i Rozrywki Niekonwencjonalnej weźmiesz udział w różnorodnych zajęciach, między innymi:
- zielarstwa i ziołolecznictwa, dzięki którym poznasz wpływ ziół na zdrowie człowieka,
- sztuki przepowiadania przyszłości,
- zaklęć stosowanych w książkach o Harrym Potterze,
- symulacji wróżenia różnymi technikami,
- historii magii oraz Magów,
- różdżkoznawstwa (rodzajów, budowy i znaczenia różdżek),
- wiedzy o talizmanach i amuletach,
- warsztatach kreatywności,
- kryptografii i kryptoanalizy – nauki dotyczącej kodowania i dekodowania informacji przy pomocy szyfrów,
- fabryki głosów, nauki dotyczącej technik recytacji oraz emisji głosu.
W trakcie magicznych kolonii i obozów weźmiesz udział w wielu imprezach i zawodach sportowych. Szkoła Czarodziejów, dla uczestników letniego wypoczynku, przygotowała między innymi:
- sportowe gry czarodziejów: Quidditch i Quatro,
- quiz wiedzy o świecie Harry’ego Pottera,
- rytm i ekspresję (zajęcia z różnych stylów tanecznych),
- karciane gry strategiczno-logiczne oraz szachy,
- różnorodne zabawy ruchowe na świeżym powietrzu,
- turniej taneczny i wokalny,
- wieczorne i nocne misje (rozwiązywanie zagadek, poszukiwanie artefaktów).
Pytania i odpowiedzi
Jaki jest „pakiet startowy” w Szkole Czarodziejów?
Pakiet Czarodzieja obejmuje: czarną szatę, herb domu, różdżkę, unikatową torbę ekologiczną
Czy można wybrać dom, do którego chce się trafić?
Wszystko zależy od naszej Tiary Przydziału. To ona pierwszego dnia, w czasie ceremonii przydziela uczestników do jednego z 4-ech domów. Jeżeli jednak mocno będziecie myśleć o wymarzonym domu…może Tiara Was posłucha.
Czy można mieć swoją różdżkę?
Można, jednak i tak każdy uczestnik musi wziąć udział w Biegu po różdżkę- specjalnej grze terenowej, która sprawdza magiczne zdolności wszystkich uczestników.
Jakie zajęcia odbywają się w ramach Szkoły Czarodziejów?
Na uczestników czekają fascynujące zajęcia z wróżbiarstwa, tworzenia eliksirów i rzucania zaklęć, które odkryją przed nimi sekrety magicznego świata. W harmonogramie zajęć znajdują się również runy, talizmany i amulety, szachy, kryptografia i kryptoanaliza, różdżkoznawstwo, numerologia i magiczne stworzenia.
Co trzeba zrobić, by zostać Masterem?
Trzeba mieć skończone 14 lat i przynajmniej raz wziąć udział w programie Szkoły Czarodziejów latem lub zimą.
Czy trzeba przeczytać wszystkie książki o Harrym Potterze, by pojechać na turnus?
Nie ma takiej konieczności. Znajomość sagi o Harrym Potterze na pewno pomaga zgłębić świat magii jednak nie warunkuje to uczestnictwa w turnusie Szkoły Czarodziejów – im mniej zna się świat magii, tym większa satysfakcja z odkrywania go!